قاضی‌پور در نطق میان‌دستور:

اختصاص زمین‌‌ هزار‌متری ‌و حذف 4 صفر ‌پول ‌اذهان عمومی را ‌مشوش می‌کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس موضوعات مطرح شده در مورد اختصاص زمین‌های هزار متری با ویلا به مردم و حذف 4 صفر از پول ملی را جزو موضوعاتی دانست که به تشویش اذهان عمومی منتهی می‌شود

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در هفته‌های گذشته رزمندگان اسلام در منطقه عمومی سردشت با ضد انقلاب پژاک درگیر شده و تلفات زیادی را به آنها وارد کردند.


وی افزود: گروهک ضد‌انقلاب پژاک با پشتیبانی مالی و استفاده از بمب‌ها و تجهیزات پیشرفته آمریکایی‌ها تعدادی از نیروهای انقلاب را به شهادت رسانده‌اند؛ ما اهالی آذربایجان جان می‌دهیم و از اسلام و دین‌مان و رهبر عزیز‌مان دفاع می‌کنیم.


نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه امروز سالگرد عملیات پیروزمندانه مرصاد بر علیه منافقین کوردل است، گفت: جا دارد که این پیروزی بزرگ را به رزمندگان آن دوران تبریک بگویم.


قاضی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال‌های 89 و 90 بازدید‌هایی از صنایع خودرو‌سازی داشتند؛ ایشان با این عمل به ما آموختند که تولید در اولویت اول قرار دارد.


وی ادامه داد: کارگران، بسیجیان بی‌‌‌ادعایی هستند که مجلس و دولت باید با همکاری یکدیگر برای حل مشکلات این قشر چاره‌اندیشی کنند.


نماینده مردم ارومیه تأکید کرد که در صورت لزوم باید قوانین و دستور‌العمل‌های مربوط به وضعیت کارگران اصلاح شود و هر‌چه سریعتر در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.


قاضی‌پور به موضوع جهاد اقتصادی اشاره کرد و گفت: مملکتی که اقتصاد آن بر پایه گاز است، متأسفانه چندین ماه است که وزیر نفت ندارد.


وی با اینکه نباید ما خدمت فرصت را از دست دهیم، افزود: نباید در سال جهاد اقتصادی اجازه دهیم که کشورهای همسایه از مخازن مشترک بیشتر از سهم خود استخراج کنند.


نماینده مردم ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود از دولت خواست که هر‌چه سریعتر به مواد و بندهای مختلف برنامه پنجم توسعه عمل کند.


قاضی‌پور موضوعات مطرح شده در مورد اختصاص زمین‌های هزار متری با ویلا به مردم و حذف 4 صفر از پول ملی را جزو موضوعاتی دانست که به تشویش اذهان عمومی منتهی می‌شود و گفت: نام اسکناس نباید تنها به اسم یک قوم که ماهیت اسلامی هم ندارد، اختصاص داده شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا